Стахановське міське управління юстиції Луганської області



Меню сайту
Пошук
Друзі сайту


Відділ реєстрації актів цивільного стану Стахановського міського управління юстиції відповідно до покладених на нього завдань:

Проводить державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, смерті, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені (прізвища, власного імені, по батькові) та про кожний факт реєстрації акта цивільного стану видає відповідні свідоцтва. На підставі рішень судів про всиновлення видає на бажання усиновителів свідоцтва про всиновлення.

Уносить до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомості про народження фізичної особи та її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть, а також про внесення змін, доповнень, поновлення та анулювання актових записів цивільного стану відповідно до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

Готує матеріали та вирішує питання про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичних осіб — громадян України.

Готує матеріали та вирішує питання про внесення змін, доповнень до актових записів цивільного стану та поновлення втрачених записів.

Готує та подає до відділів реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції у Луганській області матеріали для вирішення питання щодо анулювання поновлених та повторно складених актових записів.

Складає висновок про анулювання актового запису у випадках, передбачених статтею 39 Сімейного кодексу України, та анулює актові записи відповідно до норм законодавства.

При прийнятті заяви про реєстрацію шлюбу на бажання наречених видає направлення на медичне обстеження.

Видає повторні свідоцтва про реєстрацію актів цивільного стану, а в разі неможливості їх видачі — довідкові витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

Розглядає звернення громадян, а також запити установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу.

Перевіряє додержання вимог чинного законодавства посадовими особами виконавчих органів сільських, селищних та міських (крім міст обласного значення) рад, які реєструють акти цивільного стану, та надає їм методичну допомогу.

Організовує та надає фізичним та юридичним особам додаткові платні послуги правового та технічного характеру, не передбачені Законом України “Про органи реєстрації актів громадянського стану”, з дотриманням вимог чинного законодавства.



Copyright MyCorp © 2024
Сайт створено у системі uCoz